關於我

我的相片
希望可以喺依度同大家分享我喺GMARKET網購既心得同買物試用感~~

*** 個人小檔案 ***
年齡 : 30+
膚質 : 混合性偏乾, 毛孔細緻, 彈性良好, 膚色深, 偏黃及有斑, 嚴重黑眼圈, 少許暗瘡印 (凹洞), 鼻頭及眉心多封閉性粉刺/黑頭/白頭, 兩頰因缺水有暗粒
日常生活習慣 : 少化妝, 長期睡眠不足, 鼻敏感, 血氣運行不好, 手腳冰冷, 保養以簡單, 基本為原則

不論您是否跟小米相識, 抑或是有緣經過, 小米都非常歡迎及感激您來到 << 我愛買~~~ @ Gmarket Korea >>。如果覺得小米的網誌內容不錯, 希望您留個言給個讚, 給小米一點點鼓勵, 在此先謝謝嚕~~!

2013年1月18日星期五

韓國新晉品牌 A'pieu

產品推介 : 卸甲油乳霜 及 蝸牛產品 (面霜, 眼霜, 精華) 




小米今日想同大家介紹一個韓國既新晉保養品牌子 --- A'pieu ~~

A'pieu官網

A’pieu (어퓨) 其實是韓國四大化妝品公司之一ABLE C&C株式會社旗下品牌(Creation &Communication), 是大家都熟悉的Missha的姊妹品牌, 於2008年創立, 強調純淨自然的形象, 標榜所有商品皆以純天然成份製成, 主打20-30歲的年輕族群。初成立既時候只有網路銷售, 直到2011年4月喺梨花大學開創了第一家實體店。產品包裝以簡約設計為主, 配合其純靜自然形象。

明星商品是非常特別的卸甲油乳霜, 以及在韓國很風行的蝸牛霜。

 可惜這個品牌在Gmarket買不到, 大概只可找代購或親身到梨大購買嚕 ~ !





先說說他們的 

卸甲油乳霜 essential nail cream remover 

에센셜 네일 크림 리무버

₩3,000 / 30g


跟大家心目中的卸甲油經歷完全不同, 一般卸甲油水 (去光水) 強調怎樣溫和都總有一陣刺鼻的氣味, 而且塗指甲油已經好傷指甲啦, 連卸除都要進一步傷害自己的指甲, 對自己也太差了吧?

這款卸甲油乳霜就可以超滋潤溫和, 但能有效的卸除閃閃的指甲油, 而且幾乎冇任何氣味。




首先每片指甲擠出約1cm的乳霜 (質地類似稠身的焗油膏)
小米的用量有點多, 而且 ... 最近天氣真的好乾燥, 請忽略小米粗粗乾旱的皮膚...

 



































推開後讓乳霜停留1-2分鐘, 然後溫柔的, 慢慢的按摩指甲表面幾分鐘, 不能太心急喔 !  
重點是一定要溫柔耐心的按摩一段時間啦 !!





































大約5分鐘左右,  用面紙抺走乳霜, 見到甲油已經卸得七七八八啦~ 如果仲有殘留的指甲油, 可以再重覆按摩一次





































過水, 完成!





































然後就係他們家的蝸牛霜產品
左起 
蝸牛精華 essential source healing snail essence-in skin 에센셜 소스 스네일 에센스 인 스킨 ₩18,000 / 150ml
蝸牛面霜 essential source healing snail cream 에센셜 소스 스네일 크림  ₩32,800 / 55ml
蝸牛眼霜 essential source snail eye & lip contour serum 에센셜 소스 스네일 아이앤립 컨투어 세럼  ₩15,800 / 30ml
三款都是質地較清爽的質地, 比較適合香港潮濕炎熱的夏天使用, 亦較啱混合性, 油性膚質。
 精華包裝膠盒

  面霜包裝膠盒

 眼霜包裝膠盒


蝸牛精華含有20%蝸牛黏液, 質地係白色乳液狀
 

















































皮膚好快吸收晒!






















面霜含有80%蝸牛黏液, 係透明凝膠狀質地, 包裝附有一條透明小匙, 仲有膠蓋保持衛生
























又係好快吸收, 雖然清爽但唔乾, 未算好滋潤但皮膚感覺細緻咗同滑咗










 




過水後都仲keep到













眼霜含有50%蝸牛黏液, 細細既管狀開口可以輕易控制份量, 
質地係帶collagen感覺(較稠身)既透明凝膠狀


 感覺皮膚比較滋潤同有光澤感
 分享完畢~ ^^